۱۳۹۱ مرداد ۲۴, سه‌شنبه

روز قدس تحریم ست ...


چرا فرسنگ ها از خود میشوی تا به حمایت از مردمان سنگ به دست برخیزی

آنگاه که در چندقدمی خود ... در جلوی چشمانت جوانان سنگ بدستی را به گلوله میبندند

چرا به اسرائیل و امریکایی مرگ باد میگویی درحالی که اهریمن بزرگ در سرزمین توست

چطور از من میخواهی دشمنی را از سرزمین دیگری بیرون کنم انگاه که خود 

درون سرزمینم بیگانه خدایی میکند چطور میخواهی فریاد برای ازادی دیگر سرزمین زنم

 انگاه که خود در زنجیرم!

چطور میخواهی که معترض باشم به اسیر شدن هزاران زن و مرد در کشور دیگر انگاه که

در زندان های کشورم به خواهران و برادرانم تجاوز میکنند

من باور دارم فلسطینی که مظلوم ست وطن من ست .... و این روزها آذربایجانم ،

که در خاک و خون و آوار ست !

فریاد زدن برای آبادی و آزادی سرزمینی دیگر خیانت ست به وطن!

روز قدس برنامه ی دولت ست  و همه آگاه هستیم که راه ملت از دولت جداست.

 هرکه رفت از ملت ایران نیست.



* اتمام حجت ناشا

هیچ نظری موجود نیست: